Dit was ... januari

Januari was een maand gevuld met deadlines, familie-etentjes en voorbereidingen voor de komst van ons kleintje. 


Ik werkte de ene deadline na de andere af op 't werk. Zolang ik mijn taken goed kan inplannen vind ik de afwisselende drukte leuk. De familie-etentjes zorgden voor de nodige ontspanning tussendoor. Verder nam ik een dagje vrij voor een trip naar Ikea met vriendlief om babyspulletjes te kopen zoals een commode, bedje en toebehoren. In de solden kocht ik de eerste babykleertjes, oh zo schattig! 

Voorbereidingen

Daarnaast troffen we de eerste voorbereidingen voor de babyborrel. Ik werk zo lang als mijn gezondheid het toelaat en zal pas 1 week voor mijn uitgetelde datum stoppen met werken. Daarom wil ik zoveel mogelijk op voorhand regelen want ik weet niet of ik daar nog zo'n zin in heb wanneer ik op ontploffen sta. ^^

Bye bye, goede voornemens

Zoals je misschien al vermoedt, nam ik deze maand veel te weinig tijd voor mezelf. Toen ik mijn doelen voor 2023 opschreef, wilde ik meer tijd besteden aan wat ik graag doe zoals lezen, haken, kokerellen en schrijven. Dat is mij tot nu toe niet zo goed gelukt. 

Wel heb ik een haakproject afgewerkt waar ik al een tijdje aan bezig was, namelijk de december crochet along van Garnknuten: Daniel, de dromedaris

Daniel the dromedary
Verder heb ik mezelf beloond met een Patreon lidmaatschap bij de designer Lemon Yarn. Als Lemonade Stash Patreon lid kan ik elke maand 2 exclusieve haakpatronen downloaden, ontvang ik 20% korting in haar webshops en heb ik toegang tot het Lemon Yarn Discord-kanaal waar je kan chatten met andere leden. Daarnaast krijg ik een kijkje achter de schermen van haar leven als designer. Ik vind het tof dat ik Andreia, oftewel Lemon Yarn, op deze manier kan steunen én tegelijkertijd leuke haakpatronen ontvang. 

Tijdens mijn zwangerschap merk ik goed dat ik minder weerstand heb. Deze maand sluit ik af met een zware verkoudheid. Na enkele dagen rust hoop ik mij snel weer beter te voelen. Op naar februari!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Theekop speldenkussen haakpatroon

Verhuisd!