Theekop speldenkussen haakpatroon

Theekop speldenkussen haakpatroon

De haakontwerpster Andreia van Lemon Yarn Creations vroeg mij of ik haar patroon "Spike-Tea Pin Cushion" wilde testen. Lees verder om te weten waarom het een handig accessoire is voor haak- en naailiefhebbers.


Het Spike-Tea Pin Cushion patroon is eigenlijk een kopje thee dat kan gebruikt worden om bijvoorbeeld steekmarkeerders in te bewaren. Het deksel is in de vorm van een cactus waarop je kopspelden kan pinnen. Een tof cadeautje voor elke creatieveling en het staat ook nog leuk op je bureau, tafel of kast. 

Het patroon is eerder gepubliceerd in een Crochet Now magazine in Britse haaktermen. Om het te publiceren in haar Etsy shop moest Andreia (Lemon Yarn Creations) het vertalen naar Amerikaanse termen. Daarom vroeg zij aan enkele personen om het patroon na te kijken op spellingsfoutjes en of de instructies voldoende duidelijk zijn. 

Ik heb nog nooit eerder een patroon getest voor iemand, dus ik voelde mij best wel vereerd. ðŸ˜Š


Spike-Tea Pin Cushion Lemon Yarn Creations  Spike-Tea Pin Cushion Lemon Yarn Creations


Het patroon is vrij eenvoudig en gemakkelijk om te volgen via de stap-voor-stap foto's. Ik haakte het speldenkussen in een andere kleurencombinatie met Rainbow Cotton 8/4 garen en haaknaald 2.5mm. Als vulling voor de cactus gebruikte ik gerecycleerde kussenvulling. 

Voor Patreon leden is het patroon gratis. Je kan het patroon ook kopen in haar Etsy shop

Theekop speldenkussen haakpatroon

Klik en pin dit bericht!

Theekop speldenkussen haakpatroon

Reacties

Populaire posts van deze blog

Verhuisd!